Intensivkurs

Intensivkurs för bilkörkort i Stockholm varje vecka, året runt. Boka din utbildning redan idag!

Intensivkurs körkort stockholm

Information: från 1 augusti höjer vi priserna på lektionerna med 50 kronor. Så det nya priset för en 80 minuters lektion kostar från 1 augusti 1250 kr. Har du haft funderingar på boka paket så passa på idag med att fylla ditt saldo med gamla priset. Kontakta oss på info@lidingotrafikskola.se

Vi har migrerat till ett nytt system och vissa elever har inte fått tillgång till nya elevcentralen. kontakta oss om du fortfarande inte har kunnat logga in. (OBS!Gäller elever som har köpt paket från skolan med digitalt material)

Intensivkurser sedan 1953

Intensivkurs för körkort på Lidingö i Stockholm

Drömmer du om att ta körkort men får det aldrig att bli av? Har du påbörjat din utbildning men inte nått slutmålet? Gör din körkortsutbildning intensivt på 1 till 3 veckor. Nu behöver du inte resa iväg för att gå din intensivutbildning. Kör här hemma i Stockholm och få med dig lokalkännedom på köpet.

En intensivutbildning är ett snabbt och enkelt sätt att ta körkort på.  En fördel med intensivutbildning är att du inte tappar körvana mellan körtillfällena i lika hög grad. Dessutom är det en tillfredskännande känsla att ha körkortet ”inom räckhåll”.

En intensivutbildning tar vanligtvis 1 – 3 veckor (eller 20 – 50 körlektioner) beroende på om du har förkunskaper.

Bokning av intensivutbildning

Efter en kontakt med dig så förbokar vi:
· Riskutbildning del 1 (alkohol & droger)
· Riskutbildning del 2 (halkbana)
· Teoriprov
· Körprov

Vi planerar även dina körlektioner. Antalet körlektioner kan naturligtvis ändras efter dina behov. Ser vi att det går fortare framåt så reglerar vi det omgående. Lektioner som du inte utnyttjar återbetalas till dig efter utbildningen.

Boka din plats redan idag, hör av dig till oss så berättar vi mer!

Avbetalning?

Vi samarbetar med resursbank och det finns möjlighet att dela upp din betalning 6-24 månader räntefritt. Kontakta oss för mer information

1 veckas intensivkurs

Lämpligt för Dig som har goda kunskaper vad gäller bilmanövrering och vana av körning i trafik.

10 körlektioner à 80 minuter

Pris: 20.995 kr

Du kan delbetala från 848 kr/mån

2 veckors intensivkurs

Lämpligt för Dig som har goda kunskaper vad gäller bilmanövrering. Vana av körning i trafik krävs ej.

15 körlektioner à 80 minuter

Pris: 27.245 kr

Du kan delbetala från 1098 kr/mån

3 veckors intensivkurs

Lämpligt för Dig som har vissa kunskaper vad gäller bilmanövrering.  Vana av körning i trafik krävs ej.

20 körlektioner à 80 minuter

Pris: 33.495 kr

Du kan delbetala från 1348 kr/mån

OBS!!! När du bokar uppkörning via trafikskolan så tillkommer 2500 kr för själva uppkörningen. I priset ingår lån av bil från skolan + 60 minuter uppvärmning tillsammans med en trafiklärare i uppkörningsområdet.

”En otroligt genuin och flexibel trafikskola! Stort tack för allt engagemang både från reception och lärare. Extra stort tack till Athir – för att du satte mig i situationer där jag blev en bättre förare och för ditt pedagogiska sätt att lära ut.

För dig som är på jakt efter körkort, oavsett behörighet – så behöver du inte leta skola längre. Här är du en skolan som genuint bryr sig om att just du ska klara ditt körkort.

Återigen. STORT tack! Jag kommer tillbaka när det är dags för fler behörigheter
/ Tidigare MC-elev på skolan

Linda Gezelius

Elev

Grymt bra trafikskola efter dåligt bemötande av så många andra! Kört mestadels med Andres, både han och samtliga handledare har en mycket bra pedagogik, bemötande och förklarar så man får djupinlärning.
Rekommenderas stort

Emma Lind

Elev

Delbetalning

Delbetala ditt körkort räntefritt

Delbetalning

Köpvillkor:

• Paketpriser gäller endast vid förskottsbetalning.
  • Förköpta paket gäller i 1 år från betalningstillfället.
  • Är du under 18 år måste målsman underteckna ett godkännande för att du ska kunna köpa tjänster av oss.
  • Alla priser är inklusive moms.
  • Vid avbokning eller ombokning av körlektion ska det ske senast kl 13.00 vardagen innan körtillfället. Vid sen avbokning debiteras fullt pris för den beställda körlektionen.

Återbetalningsvillkor:

• Om du inte behövde hela ditt paket efter avklarad utbildning då återbetalas kvarstående körlektioner minus paketrabatten.
  • Om du inte nyttjar hela ditt paket och avbryter utbildningen då återbetalar vi kvarstående körlektioner minus paketrabatten och minus 10% i administrativa kostnader.

Adress

Lidingö Trafikskola AB