Gästbok

Skriv gärna i vår gästbok

Gästbok

Kundupplevesler

Recensioner

På Lidingös Trafikskola löper ständig utveckling som en röd tråd då vi dagligen i våra relationer söker nya vägar till att bli bättre. Vi utvärderar vår verksamhet utifrån vad våra kunder tycker om oss, därför är kundernas synpunkter en starkt bidragande faktor till vår nuvarande- och framtida utveckling. Nedan kan du läsa våra kunders recensioner och omdömen.

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

.
Niklas H skrev den 2016-10-05
Jag hade en mycket mycket bra upplevelse som kund hos Lidingö Trafikskola. Alla de fyra trafiklärarna jag körde med under körlektioner var trevliga, hjälpte till otroligt mycket, alltid på gott humör och aldrig nedlåtande (stort tack framför allt till Mats, som jag körde med mest!). Receptionisten Emma var också alltid riktigt snäll, hittade snabba lösningar på alla problem, och var supertrevlig.

Både riskettan och teorilektionerna, som många i förväg hade sagt skulle bli ganska långtråkiga, men de lärarna som höll i de lyckades gestalta de på ett sådant sätt att lektionerna knappast blev långtråkiga eller onödiga, man kunde lära sig mycket helt enkelt. Bra bilar, det var inget fel på någon av de jag fick köra som jag märkte av, sammanlagt alltså en utmärkt upplevelse!