Gästbok

Skriv gärna i vår gästbok

Gästbok

Kundupplevesler

Recensioner

På Lidingös Trafikskola löper ständig utveckling som en röd tråd då vi dagligen i våra relationer söker nya vägar till att bli bättre. Vi utvärderar vår verksamhet utifrån vad våra kunder tycker om oss, därför är kundernas synpunkter en starkt bidragande faktor till vår nuvarande- och framtida utveckling. Nedan kan du läsa våra kunders recensioner och omdömen.

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

.
21 inlägg.
Daniel Svedberg skrev den 2023-09-30
Jag rekommenderar starkt denna körskola. Jag körde mina körlektioner med jan. En väldigt bra lärare som var engagerad och ville verkligen att eleven skulle lyckas. Han hade även ett bra tålamod och stressade inte fram några resultat. Han var även glad och var enkel och prata med vilket gjorde körningen bekvämare .
Daniel Svedberg skrev den 2023-09-29
Rekommenderar starkt denna trafikskola. Jag körde med jan. En väldigt trevlig och engagerad lärare som verkligen vill att eleven ska lyssna. Han har ett utmärkt tålamod och stressar inte fram några resultat utan tar det i elevens takt.
Ingrid skrev den 2023-09-25
Klarade det på första försöket! Lidingö trafikskola har verkligen gett så bra tips
Malin Johansson skrev den 2021-10-21
Fantastisk bilskola. Engagerade och pedagogiska lärare. Kört mest med Peter men också mycket med Andres och är jättenöjd båda två som har varit fantastiska. Jag hade behov av att komma över min rädsla för att köra bil och Peter fick mig verkligen att bli lugn och känna mig trygg. Dessutom får man alltid ett fint bemötande av Maja som är väldigt hjälpsam med att hitta tider och påminner om att man måste plugga .Kan även rekommendera riskettan med Mats som var lärorik och tiden gick fortare än jag trott.

Tack för allt stöd och fina bemötande.
Giovanna Sacchi skrev den 2021-07-30
Hej,
Jag körde framförallt med Andres men även med andra lärare. Jag är oroligt nöjd och tacksam för all hjälp! Andres och all andra har varit väldigt stöttande och helt enkelt varit fantastiskt bra körlärare!

Jag är super nöjd och skulle inte ha velat köra med någon annan körskola! Tack för allt!
Clara H skrev den 2021-01-30
Körde med Mats och har enbart positivt att säga om honom och trafikskolan! Han var lugn, pedagogisk men framförallt hur härlig och rolig som helst!:) (lite pappaskämt får man tyvärr lida igenom;) såg alltid fram emot att ha lektion med honom. Körde inte med någon annan trafiklärare men intrycket jag fick av de var ändå väldigt bra. Har lärt mig otroligt mycket. Tack för allt!
Francisco S skrev den 2021-01-18
Idag tog jag körkortet! Stort tack till er på Lidingö Trafikskola för ert tålamod. Jag kan varmt rekommendera er. Tusen tack. Mil gracias!
Christian S skrev den 2020-11-06
Jag hade förmånen att köra med samtliga trafiklärare och deras utbildningsmetoder håller verkligen hög klass. De är dessutom väldigt trevliga 🙂

Maja i receptionen har stenkoll på bokningarna och fixar så att allt flyter smidigt.

Rekommenderas varmt!
Emanuel skrev den 2020-08-19
Jag körde med Peter, Andres, Mats och Leo och kan rekommendera alla som körlärare! De gav bra, praktiska tips som jag kunde ta med mig i min egen körning och som hjälpte mig att ta körkort.
Fredrika Engerby skrev den 2020-08-03
Jag körde privat och köpte lektioner som komplement inför uppkörning. Väldigt pedagogiska duktiga lärare som gav mig mycket bra tips och feedback; de skapade alltid en avkopplad känsla vilket är bra i en situation som annars kan bli spänd och stressig. Körde för det mesta med Mats men också med Leo, båda superbra! Jag kände mig stärkt och peppad efter varje lektion. Maja i receptionen var alltid trevlig och gav mycket information och lyckades boka en uppkörning åt mig trots svårigheterna hitta tider fn pga Corona. Lidingö Trafikskola kan verkligen rekommenderas!