dags att ta körkort?

Ta ditt körkort idag och betala om 3 månader!!

N

Tillsammans med din lärare lägger vi upp en personlig utbildningsplan efter dina förkunskaper och behov

N

Vi har tillgång till fler tider för körprov

Vi har varit i branschen sedan 1953

N

Vi hjälper dig med att finslipa det sista inför din uppkörning.

N

Vi hjälper dig att få ner dina kostnader genom rätt utbildning från start!

Erbjudande

Välj  intensivutbildning 2 veckors redan idag

Z

Intensivutbildning 2 veckor

Lämpligt för Dig som har goda kunskaper vad gäller bilmanövrering. Vana av körning i trafik krävs ej.

Detta ingår i ditt paket:

15 körlektioner à 80 minuter

Riskettan (Riskutbildning del 1)

Risktvåan (Halkbana)

Digitalt teoripaket – Köra bil

Körkortsfrågor online (obegränsat)

Instuderingsfrågor online (obegränsat antal tester)

Landsvägskörning

Z

Utbildningskontroll på köpet

När du köper Intensivutbildning 2 veckor så får du utbildningskontrollen samt risk1 på köpet

( ord. pris 1995 kronor).

(Ord.Pris: 26.395 kr) 24400 kr

Erbjudande

Välj en av våra populära paket:  intensivutbildning 2 veckor. Ta ditt körkort redan idag och betala om 3 månader!!

**Ange rabattkod VÅR23

Din trafikskola på lidingö

Är det dags att ta körkort för första gången? Behöver du hjälp med att finslipa det sista inför din uppkörning? Eller behöver du ta en intensivkurs för körkort?

Då är du välkommen till oss på Lidingö Trafikskola i Stockholm. Våra kompetenta, trevliga trafiklärare och kontorspersonal är alltid redo att ge dig som kund bästa möjliga service, varmt välkommen.

Rätt utbildning

Varje individ är unik och därför skräddarsyr vi utbildningen för just dig så att du lyckas nå dina mål.

Utbildningsplan

Vi vet vad som krävs av våra elever för att uppfylla kraven och vi följer utbildningsplanen.

Online utbildning

Du har tillgång till digital teori via smartphone, platta och datorn

s

Lidingö Trafikskola

Vi har professionella trafiklärare som har många års efarenhet bakom sig.

Konkreta verktyg

Som elev på Lidingö Trafikskola får du hjälp genom hela körkortsutbildningen.

R

Ta körkort idag och betala om 3 månader

Har du frågor innan du bokar in dig? kontaka oss nedan!

Vi vet vad som krävs för att eleven ska uppnå målen!

Vår erfarenhet har lärt oss hur viktigt det är att skapa engagemang och drivkraft hos vår personal för att kunna bli bäst på det vi gör. Vår vilja att prestera grundar sig på värderingar som utveck­lats över tid och som sedermera skapat en röd tråd genom hela vår verksamhet. Det är precis det här som utmärker vår företagskultur och som får oss att växa och bli bättre!

N

Vi anpassar körkortsutbildning efter dina personliga förutsättningar och behov

Vi har över 60 års erfarenhet i trafikskolebranschen

N

Vi arbetar enbart med de bästa trafiklärarna i branschen för att kunna leverera kvalitet

N

Vi erbjuder dig marknadens mest kompletta och effektiva program inom körkortsutbildning

Referenser

Grymt bra trafikskola efter dåligt bemötande av så många andra! Kört mestadels med Andres, både han och samtliga handledare har en mycket bra pedagogik, bemötande och förklarar så man får djupinlärning.
Rekommenderas stort!”

Emma Lind

Jättebra. Engagerad o proffsig personal med bra koll på ens förutsättningar..”

Emma Trottein

Överlägset bäst! Anpassar lätt utbildningen efter elevens behov och är så otroligt motiverande! Jag kommer tillbaka och tar tungt släp med er i framtiden. Stor kram!!

Natalie

Fyll i formuläret nedan

Kom ihåg att ange paket samt rabattkod när du fyller i formuläret

OBS!! 3 intensivpaket kvar under mars