Körkortsfrågor

1500 Körkorsfrågor kan vi erbjuda dig för att klara ditt teoriprov vid första försöket

Körkortsfrågor

Plugga online

Körkortsfrågor för alla behörigheter

Vi har möjlighet att erbjuda dig att plugga körkortsteori hemifrån via internet. Dessa körkortstester är upplagda på samma sätt som Trafikverkets kunskapsprov för körkort. Plugga var och när du vill så länge du har tillgång till din mobil, surfplatta eller dator tillsammans med en uppkoppling till Internet.

Frågor för 2019

Alltid uppdaterade frågor

Körkortsfrågorna finner du på www.elevcentralen.se. Givetvis uppdateras frågorna ständigt. Provtiden är 50 minuter per test precis som Trafikverkets prov.

Köp dina tester redan idag

Med Elevcentralen får du tillgång till cirka 1500 körkortsfrågor och även instuderingsfrågor inför varje körmoment. Du kan också göra snabb- och sluttester och boka lektioner. I appen har du också tillgång till delar av Elevcentralen som kopplar ihop dig med trafikskolan.

Körkortsfrågor. Körkort online.

Cirka 1500 uppdaterade frågor (2018)

Obegränsat antal prov under 1 år

Instuderingsfrågor för varje körmoment