Villkor- Trafikskola

Vi har varit i branschen sedan 1953

Vi hjälper dig med att finslipa det sista inför din uppkörning.

Vi hjälper dig att få ner dina kostnader genom rätt utbildning från start!

Villkor -Lidingö Trafikskola

Allmänna Villkor – Lidingö Trafikskola

Dessa villkor gäller för dig som handlar på Lidingö Trafikskola

Följande köpvillkor gäller när du som konsument handlar på Lidingö Trafikskola direkt i receptionen eller via lidingotrafikskola.se och gäller från 2020-07-06.

Köpvillkoren gäller oavsett om du köper tjänster direkt från receptionen eller via webben ( Lidingotrafikskola.se)

Köpevillkoren hittar du via hemsidan
Köpevillkoren och annan information på www.lidingotrafikskola.se finns bara på svenska.

För att kunna handla våra tjänster och via webben (lidingotrafikskola.se) måste du ha fyllt 18 år.

Hur länge gäller paketet som vi handlar på Lidingö trafikskola?
Paket (B-Behörighet samt BE/B96) som körlektionspaket, startpaket och intensivpaket som du beställer via Lidingö Trafikskola gäller 1 år från datumet du handlar ditt paket.

Samma villkor gäller våra utbildningar som tex. Introduktionsutbildning, risk1 och AM utbildning.
Paket som du beställer via oss gäller 1 år från den dagen du köper dina lektioner
Dessa villkor gäller även när du som konsument gör köp på www.lidingotrafikskola.se.

Betalning
Vi tillämpar förskottsbetalning och det gäller alla våra paket.
Är du under 18 år måste målman underteckna ett godkännande för att du ska kunna köpa tjänster av Lidingö Trafikskola
Alla priser som är angivna på hemsidan är inklusive moms
Du kan betala via Swish, BG eller faktura
Faktura skickas via mail, 10 dagars betalvillkor

Återbetalning
Om du inte behöver hela ditt paket efter avklarad utbildning då återbetalas kvarstående körlektioner minus paketrabatten.

*Om du inte nyttjar hela ditt paket och avbryter utbildningen då återbetalar vi kvarstående körlektioner minus paketrabatten och minus 10% i administrativa kostnader.
OBS! Återbetalning görs ej på Online-tester, digitala teoripaket – köra bil samt böcker

Bokning av lektioner
Våra lektioner är 80 minuter långa på vardagar fram till 16:20
Vardagar efter kl 17:00 och helger så gäller 60 minuters lektioner för samma pris som 80 minuters lektion

Avbokningsregler
För dig som har köpt tjänster via Lidingö Trafikskola gäller dessa regler
För att du inte ska bli debiterad så behöver du avboka din utbildning senast 7 dagar innan kursstart. Villkoren gäller Introduktionsutbildning, risk1, AM utbildning

Avboka lektion
För att inte bli debiterad och du ska förlora en lektion så gäller dessa villkor på Lidingö Trafikskola
Gäller 24 timmar innan ditt pass börjar ( Gäller B, BE/B96, AM manöver, AM trafik)

Avboka lektion helg
Lektionen ska avbokas senast onsdag kl 12:00)

Avboka lektion måndag
Lektionen ska avbokas senast fredag kl 12:00

*Vid sjukdom behöver du skicka läkarintyg till Lidingö Trafikskola inom 5 dagar

Giltig ID-handling
Samtliga deltagare måste kunna visa upp legitimation (godkänd svensk legitimation är id-kort, pass eller körkort som ej gått ut).
Gäller introduktionsutbildning, risk1, AM utbildning, AM trafikpass,

Lidingö Trafikskola
info@lidingotrafikskola.se

Rätt utbildning

Varje individ är unik och därför skräddarsyr vi utbildningen för just dig så att du lyckas nå dina mål.

Utbildningsplan

Vi vet vad som krävs av våra elever för att uppfylla kraven och vi följer utbildningsplanen.

Online utbildning

Du har tillgång till digital teori via smartphone, platta och datorn

Lidingö Trafikskola

Vi har professionella trafiklärare som har många års efarenhet bakom sig.

Konkreta verktyg

Som elev på Lidingö Trafikskola får du hjälp genom hela körkortsutbildningen.

Referenser

Grymt bra trafikskola efter dåligt bemötande av så många andra! Kört mestadels med Andres, både han och samtliga handledare har en mycket bra pedagogik, bemötande och förklarar så man får djupinlärning.
Rekommenderas stort!”

Emma Lind

Jättebra. Engagerad o proffsig personal med bra koll på ens förutsättningar..”

Emma Trottein

Överlägset bäst! Anpassar lätt utbildningen efter elevens behov och är så otroligt motiverande! Jag kommer tillbaka och tar tungt släp med er i framtiden. Stor kram!!

Natalie