Gästbok

Skriv gärna i vår gästbok

Gästbok

Kundupplevesler

Recensioner

På Lidingös Trafikskola löper ständig utveckling som en röd tråd då vi dagligen i våra relationer söker nya vägar till att bli bättre. Vi utvärderar vår verksamhet utifrån vad våra kunder tycker om oss, därför är kundernas synpunkter en starkt bidragande faktor till vår nuvarande- och framtida utveckling. Nedan kan du läsa våra kunders recensioner och omdömen.

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

.
21 inlägg.
Mari Sulen skrev den 2020-04-23
Rekommenderar den här körskolan jätte mycket! Jag har kört med Mats, Peter och Leo, och jag är jätte nöjd!!

Tack för allt!!
Svar från admin: Leo Eid
Tack själv och lycka till så ses vi på vägarna!!
Louise skrev den 2019-09-30
Rekommenderar denna skola starkt!
Körde med två lärare, Andres och Mats, otroligt tillgivna och måna om ens utveckling.
De följde mig hela resan och ställde alltid upp och deras kunskap är en expertis!

Stort tack, ni är guldvärda!
Philip H skrev den 2019-08-15
Bra trafikskola och bra lärare. Rekommenderar skolan varmt
//Philip
Jonny skrev den 2019-08-07
Bra lärare och de gör allt för att man ska lyckas. Rekommenderas varmt!!
Marcus Jonsson skrev den 2019-08-05
Har kört på en annan trafikskola innan jag bytte till Lidingö trafikskola och måste säga att jag är glad att jag gjorde det. Jag fick ett professionellt bemötande av personalen och bästa utbildningen. Tog körkortet på första försöket.

Stort tack till Lidingö trafikskola för allt ni har gjort för mig.
Felix Perklev skrev den 2019-08-03
Bra o härliga lärare. Rekommenderas!
Violeta skrev den 2019-08-01
Tusen tack till Lidingö trafikskola och ett extra stort tack till Emma för grym service!
Paulina J skrev den 2017-09-07
Riktigt bra lärare, super glad med mitt körkort
Isabelle R skrev den 2016-10-07
Tyckte min lärare var väldigt pedagogisk och tog körningen i en bra takt!
Niklas H skrev den 2016-10-05
Jag hade en mycket mycket bra upplevelse som kund hos Lidingö Trafikskola. Alla de fyra trafiklärarna jag körde med under körlektioner var trevliga, hjälpte till otroligt mycket, alltid på gott humör och aldrig nedlåtande (stort tack framför allt till Mats, som jag körde med mest!). Receptionisten Emma var också alltid riktigt snäll, hittade snabba lösningar på alla problem, och var supertrevlig.

Både riskettan och teorilektionerna, som många i förväg hade sagt skulle bli ganska långtråkiga, men de lärarna som höll i de lyckades gestalta de på ett sådant sätt att lektionerna knappast blev långtråkiga eller onödiga, man kunde lära sig mycket helt enkelt. Bra bilar, det var inget fel på någon av de jag fick köra som jag märkte av, sammanlagt alltså en utmärkt upplevelse!